BE THE ONE - WORKOUT FOR WATER/LIETUVA

Pasaulyje apie 2.1 milijardo žmonių neturi švaraus geriamo vandens. Lapkričio mėn. 18 d., treniruočių studija THE ONE prisideda prie UNICEF ir Les Mills projekto „WORKOUT FOR WATER“ renkant lėšas vandens siurblių statymui vargingiausioje Afrikos rytinėje dalyje. Mes galime keisti pasaulį! Pradėkime nuo savęs jau 11.18! REGISTRACIJA

 

AUKOTI GALITE ČIA IR DABAR!

 

Naujasis LES MILLS BODYBALANCE #78

LES MILLS BODYBALANCE #78

Nauji iššūkiai, nauji patyrimai ir nauji tikslai!

 

LES MILLS BODYBALANCE –  apjungiai tai či, jogą ir pilates. Tai harmoninga treniruotė, kur ypač svarbi judesio ir muzikos dermė. Les Mills BodyBalance padeda pasiekti sielos ir kūno harmoniją, atitrūkti nuo kasdienių minčių, susilieti su muzika ir duoti kūnui darbo, išjungti mintis. Treniruotės metu gerinamas lankstumas, raumenų ištvermė, koreguojama laikysena, gerinama pusiausvyra, padedama atsipalaiduoti. Svarbus treniruotės akcentas – kvėpavimas, padedantis ne tik nuraminti protą, bet ir efektyviau siekti lankstumo, lengviau atlikti jėgos pratimus.

INTENSYVUMAS: žemo intensyvumo treniruotė, tinkama įvairaus amžiaus bei fizinio pasirengimo žmonėms.

THE ONE sako: tai ypatinga treniruotė, populiari ir žinoma visame pasaulyje. Mes didžiuojamės galėdami pasiūlyti šią licenzijuotą Les Mills treniruotę savo klientams.

 

 

KITOKITE PIETŪS @THE ONE!

Startavome su koncentruotomis treniruotėmis pietų metu! Cardio apšilimas skubant studijos link, efektyviausi pratimai specifinėms raumenų grupėms naudojant įvairias priemones ir savaitės pabaigoje turi gerą viso raumenyno išjudinimą.
Naujausias LES MILLS CXWORX 28 jau THE ONE studijoje!

Jau šią savaitę kviečiame, Jus, išbandyti naujausią LES MILLS CXWORX#28!

KAS TAI?

SEZONO NAUJIENA - MANKŠTOS NĖŠČIOSIOMS

 

MANKŠTOS NĖŠČIOSIOMS

Mažo intensyvumo fizinių pratimų deriniai, pritaikyti pakitusiam moters organizmui bei padedantys pasiruošti gimdymui. Treniruočių
metu moterys yra mokomos taisyklingai kvėpuoti bei atsipalaiduoti, stiprinami nugaros, dubens ir kojų raumenys.

Mankštinantis didėja bendras moters darbingumas, gerėja nuotaika, miego kokybė bei vis dar skiriate laiką SAU!

Rekomenduojame prieš imantis mankštos, pasitarti su savo gydytoju ir atvykti tik su jo leidimu. 
Treniruotės THE ONE studijoje vyksta II/IV 10:00 – 10:50 bei III 17:00 – 17:50!

 

 

                                             REKVIZITAI

      Jurga Maculevičiūtė// LT15 7044 0600 0627 0587// SEB

Share This