Jau patikrintas reikalas ir, mano akimis, idealus atostogų planas – užtikrintai geras oras geram kokybiškam poilsiui prie jūros Graikijoje ir pasaulyje garsiausi fitneso grandai, vedantys treniruotes JUMS, kuriose norite dalyvaujate, norite ne 🙂

Daugiau informacijos: https://www.facebook.com/events/213277992563204/

Jūsų diena sporto stovykloje Graikijoje atrodys taip:

Ryte jus pažadina per jūsų 5 žvaigždučių viešbučio langą besiskverbianti saulė ir galbūt tyliai banguojanti jūra. Turite keletą pasirinkimų kaip elgtis toliau. Galite tingiai suktis ant kito šono ir miegoti toliau – bus tos saulės ir tos jūros. Galite šokti iš lovos ir keliauti maudytis – tobulai dienos pradžiai. Galite tiesiog eiti sveikinti bekylančią saulę, geriant rytinę kavą, sultis, arbatą paplūdymyje arba tiesiog mėgautis buffet tipo pusryčiais viešbučio restorane. Bent pernai metais 10 am startuodavome su treniruotėmis trijose zonose po atviru dangum – step/ dance, pilates/ TRX/ Zumba Strong/ functional training ir baseino erdvė. Kartais norėdavosi persiplėšti nežinant į kurią vietą bėgti, o kur dar visiškai šalia banguojanti jūra, viliojanti aukoti treniruotes vardan gero prasiplaukimo (ką, tiesa, pernai metais sėkmingai dariau tarp treniruočių – 10 minučių petraukos tarp treniruočių pilnai pakakdavo ne tik pasiplaukojimui, bet ir pagulinėjimui ant smėlio). Taigi trys rytinės treniruotės su pasaulinio lygio prezenteriais – jūsų pasirinkimas ar norite dalyvauti, ar norite stebėti, o gal tiesiog skaityti knygą kur po palme. Po tokios rytinės „mankštos“mūsų laukdavo 4 valandos laisvo laiko – ką su juo veikti, būnant Graikijoje, ant jūros kranto, turbūt nereika pasakoti 🙂 Maždaug nuo 5 pm laukdavo antras beveik trijų valandų treniruočių blokas. Na ir nuo 8.30 pm vakarienė viešbučio restorane ir po jos vis kokia nors vakaro programa 🙂 Numatoma BBQ Greek night, 2 beach parties, Kamena Vourla Bar Tour.

Vieną stovyklos dieną numatomas plaukimas į Skiathos salą.

Subalansuota tiems, kas mėgsta saulę, karštį, jūrą, gerą maistą, naujus potyrius ir sportą. Kam norisi per atostogas kažką veikti, judėti, bendrauti. Labai tinka ir neprisiruošiantiems sportuoti ir vis randantiems milijoną priežasčių to nedaryti: ne ta diena, prasta nuotaika, neturiu ką apsirengti, nežinau kokio sporto griebtis, bijau, kad mane stebės ir komentuos kaip aš atrodau ir kaip aš sportuoju, sporto klubas toli, neturiu draugų, su kuriais galėčiau sportuoti ir dar kalnas kitų svarių priežasčių.

Esu tikra, kad kyla milijonas klausimų ir abejonių ar man tokia stovykla tinka, kaip ten viskas bus, ką aš ten veiksiu. Pernai metais būtent taip ir jaučiausi. Ir manau, kad jei ne baisuliniai sugedęs oras praėjusio rugpjūčio paskutinėm savaitėm, būčiau taip ir neišvažiavusi. Pamenu, trečiadienį po virtinės vėsių dienų dar labiau atšalo ir pliaupė nesustojant. Susikaupiau, 11 val. vakaro parašiau paklausti ar dar turi stovykloje, kuri prasideda ketvirtadienį, vietų, nusipirkau lėktuvo bilietus, dar naktį susiderinau treniruočių vadavimus ir jau iš pat ankstaus ryto buvau Vilniaus orouoste su viltimi rasti saulę. Radau. Ne tik saulę. Daug daugiau.

Nelaukiam paskutinės dienos. Planuojamės atostogas iš anksto. Early birds moka mažiau 🙂 Šios dienos skrydžio į Atėnus ir atgal kaina – apie 130 EUR. Stovyklos kaina priklausys nuo kambario tipo (vienvietis, dvivietis, trivietis) (as pernai važiavau viena ir paprašiau, kad „įdėtų“ mane į kokį trivietį kambarį), maitinimo tipo (half-board (pusryčiai ir vakarienės) įeina į stovyklos kainą, all inclusive – +21EUR žm./1 diena) ir nuo to, kaip iš anksto nuspręsite važiuoti ir sumokėsite avansą.

EARLY BIRD PRICE (iki 03.15)
555 EUR – 1 žmogui, gyvenant triviečiame kambaryje.
600 EUR – 1 žmogui, gyvenant dviviečiame kambaryje.
960 EUR – 1 žmogui, gyvenant vienviečiame kambaryje.

Į kainą įeina 08.23 – 08.29 gyvenimas 5 žvaigždučių viešbutyje su pusryčiais ir vakarienėmis, visos treniruotės, BBQ Greek Night Party, 2 beach parties, 20 min. terminiame lauko baseine kiekvieną dieną.

Ideali vieta būti su šeimomis ir vaikais. Norintys tiesiog mėgautis saule ir nedalyvauti treniruotėse, minusuoja nuo bendros sumos 120 EUR. Tačiau viešbučio kambaryje privalo būti bent vienas žmogus, imqantis ir treniruočių paketą. Vienas vaikas iki 12m. gali atostogauti su tėvais nemokamai. Už antrą/ trečią/… vaiką imamas 30 EUR/ 1 parai mokestis už pastatomą lovelę.