PILATES

PILATES– žemo intensyvumo treniruotė, funkciškai įdarbinanti viso kūno raumenis. Ypatingas dėmesys skiriamas giliųjų raumenų ir korpuso stiprinimui. Treniruotė rekomenduojama laikysenos korekcijai, lankstumo gerinimui, žmonėms, turintiems nugaros problemų, norintiems sustiprinti korpusą, įgauti stabilumo ir balanso. Treniruotės metu gali būti naudojami didieji ir mažieji kamuoliai, pilates žiedai, volai.

INTENSYVUMAS: žemo intensyvumo treniruotė, tinkama įvairaus amžiaus bei fizinio pasirengimo žmonėms.

THE ONE rekomenduoja:dėvėti judesių nevaržančią sportinę aprangą; be sportinės avalynės.

PILATES SU ŽIEDAIS

PILATES SU ŽIEDAIS - žemointensyvumo treniruotė, funkciškai įdarbinanti viso kūno raumenis. Ypatingas dėmesys skiriamas giliųjų raumenų, dubens dugno ir korpuso stiprinimui. Treniruotės metu yra naudojami pilates žiedai, kurie leidžia pasiekti dažnai problemines kūno vietas ir jas pilnai įdarbinti.

INTENSYVUMAS: žemo intensyvumo treniruotė, tinkama įvairaus amžiaus bei fizinio pasirengimo žmonėms.

THE ONE rekomenduoja:dėvėti judesių nevaržančią sportinę aprangą; be sportinės avalynės.

PILATES SU VOLAIS

PILATES SU VOLAIS- žemo intensyvumo treniruotė skirta atpalaiduoti įsitempusius raumenis, sumažinti jų skausmą ir sustingimą, pagerinti audinių kraujotaką, lavinti savo kūno pusiausvyrą.

INTENSYVUMAS: žemo intensyvumo treniruotė, tinkama įvairaus amžiaus bei fizinio pasirengimo žmonėms.

THE ONE rekomenduoja:dėvėti judesių nevaržančią sportinę aprangą; be sportinės avalynės. 

KALANETIKA

KALANETIKA– žemo intensyvumo treniruotė, kurios metu pratimai yra atliekami maža amplitude pulsavimo principu, taip tonizuojant atskiras raumenų grupes. Aktyviai dirba gilieji raumenys, gerinama laikysena. Klasikinė kalanetika gimė iš baleto judesių ir jogos. Dinamiškoji kalanetika įtraukia daugiau plates judesių ir ne tik atskirų raumenų darbo, bet ir viso kūno funkcinio judesio.

INTENSYVUMAS: žemo intensyvumo treniruotė, tinkama įvairaus amžiaus bei fizinio pasirengimo žmonėms.

THE ONE rekomenduoja:dėvėti judesių nevaržančią sportinę aprangą; be sportinės avalynės.

 

LES MILLS BODYBALANCE

LES MILLS BODYBALANCE– viena populiariausių treniruočių pasaulyje, sukurta iš Tai Chi, Yoga, Pilates bei muzikos mozaikos. Tai treniruotė, kurią turi išbandyti visi - ir pradedantieji, ir pažengę. Čia dera raumenų ištvermės, lankstumo, pusiausvyros ir laikysenos korekcijos pratimai. Bet didžiausia BODYBALANCE vertė – išlaisvinti kūną, praplėsti savo ribas, atpalaiduoti mintis ir pasikrauti energijos. Tai viena iš treniruočių, kuri yra lyg dovana sau.

INTENSYVUMAS: žemo intensyvumo treniruotė, tinkama įvairaus amžiaus bei fizinio pasirengimo žmonėms.

THE ONE rekomenduoja:dėvėti judesių nevaržančią sportinę aprangą; be sportinės avalynės.

THE ONE sako:tai ypatinga treniruotė, populiari ir žinoma visame pasaulyje. Mes didžiuojamės galėdami pasiūlyti šią licenzijuotą Les Mills treniruotę savo klientams.

JOGA

JOGA ne tik ezoterinė indų praktika, bet ir nuostabi judesio praktika, sielos ir kūno harmonijai pasiekti. Kvėpavimas, asanos ir meditacija – tai, kas padeda suvienyti kūną, protą ir sielą. Studijoje THE ONE siūloma hatha joga – asanų derinys, padedantis geriau pajusti savo kūną, išsilaisvinti iš suvaržymų, sustiprėti, gerinti lankstumą.

INTENSYVUMAS: žemo intensyvumo treniruotė, tinkama įvairaus amžiaus bei fizinio pasirengimo žmonėms.

THE ONE rekomenduoja:dėvėti judesių nevaržančią sportinę aprangą; be sportinės avalynės.

 

 

TRENIRUOTĖ SU PAKABINAMAIS DIRŽAIS

TRENIRUOTĖ SU PAKABINAMAIS DIRŽAIS– funkcinė treniruotė, reikalaujanti fizinio pasirengimo. Dirbama savo kūno svoriu, naudojant pakabinamus diržus. Treniruotės metu aktyviai dirba viso kūno raumenys, skiriant ypatingą dėmesį korpuso stiprinimui, didėja raumenų ištvermė. Į darbą aktyviai įsitraukia ne tik paviršiniai, bet ir gilieji kūno raumenys.

INTENSYVUMAS: intensyvumą padės pasirinkti treneris pagal Jūsų fizinį pasirengimą, kad treniruotę galėtų rinktis ir tie, kurie sportuoti tik pradėjo.

THE ONE rekomenduoja:turėti patogią sportinę avalynę ir rankšluostį. 

 

 

BALL TRAINING

BALL TRAINING– jėgos, ištvermės, širdies ir kraujagyslių veiklą stiprinanti treniruotė, subalansuota viso kūno raumenyno stirpinimui, giliųjų raumenų aktyvinimui, koordinacijos ir pusiausvyros gerinimui, riebalų deginimui. BALL training treniruotės metu naudojami didieji kamuoliai. Treniruotės metu dirba viso kūno raumenys, aktyviai įjungiami stabilizatoriai, gilieji raumenys.

INTENSYVUMAS:vidutinio ir aukštesnio intensyvumo treniruotė, kurios metu palaikomas aukštesnis pulsas, dirbama riebalų deginimo zonose.

THE ONE rekomenduoja:turėti patogią sportinę avalynę ir rankšluostį.

BOSU

BOSU— jėgos, ištvermės, širdies ir kraujagyslių veiklą stiprinanti treniruotė, subalansuota viso kūno raumenyno stirpinimui, giliųjų raumenų aktyvinimui, koordinacijos ir pusiausvyros gerinimui, riebalų deginimui. BOSU training treniruotės metu naudojama BOSU platforma (pusinis kamuolys). Daugiausiai krūvio tenka kojoms, sėdmenims ir visos treniruotės metu aktyviai dirbančiam korpusui, pilvo preso raumenims.

INTENSYVUMAS: vidutinio ir aukštesnio intensyvumo treniruotė, kurios metu palaikomas aukštesnis pulsas, dirbama riebalų deginimo zonose.

THE ONE rekomenduoja: turėti patogią sportinę avalynę ir rankšluostį. 

       

TONING

TONING– jėgos ir ištvermės intervalinė treniruotė. Čia savo tempu ir intensyvumu dirbama skirtingose stotelėse, ratu, vis keičiant pratimus, su trumpomis pauzėmis tarp jų. TONING treniruotės metu įdarbinamos pagrindinės raumenų grupės, naudojamos įvairios priemonės (laisvieji svoriai, giros, pakabinami diržai, BOSU, didieji ir mažieji kamuoliai, gumos, volai, žiedai) bei savas kūno svoris.

 INTENSYVUMAS: vidutinio intensyvumo treniruotė, kurios metu palaikomas aukštesnis pulsas, dirbama riebalų deginimo zonose.

THE ONE rekomenduoja:turėti patogią sportinę avalynę ir rankšluostį.

STEP

STEP– kardio treniruotė naudojant step platformą, kurios metu naudojant bazinius aerobikos žingsnius. Per 50 min. treniruotės minučių visi žingsniai sujungiami į bendrą choreografiją. Tai treniruotė stiprinanti širdies ir kraujagyslių sistemą, aktyvinanti riebalinių ląstelių deginimą. Be didelės fizinės naudos, ji teigiamai veikia ir emocinę sveikatą.

INTENSYVUMAS: vidutinio intensyvumo treniruotė, kurios metu palaikomas aukštesnis pulsas, dirbama riebalų deginimo zonose.

THE ONE rekomenduoja:turėti patogią sportinę avalynę, rankšluostį, vandens.

CORE

CORE training– tai 30 min. trukmės vidutinio intensyvumo jėgos treniruotė, stiprinanti korpusą. Pagrindinis akcentas skiriamas pilvo sienai (tiesusis skersinis, įstrižiniai pilvo raumenys), nugarai, korpusui, giliesiems raumenims. „Ši treniruotė – geras espresso puodelis: nedaug, koncentruotai ir atveriančiai akis“ – sako CORE training klientai.  Treniruotės metu gali būti naudojami kamuoliai, laisvieji svoriai, volai, pakabinami diržai, žiedai, gumos.

INTENSYVUMAS: vidutinio intensyvumo treniruotė.

THE ONE rekomenduoja:turėti patogią sportinę avalynę ir rankšluostį. 

UPPER BODY

UPPER BODY – tai 30 min. trukmės vidutinio intensyvumo jėgos treniruotė, stiprinanti viršutinę korpuso dalį. Pagrindinis akcentas skiriamas pečių lanko, krūtinės, nugaros bei viršutinių galūnių raumenims įdarbinti. Treniruotės metu gali būti naudojamos įvairios priemonės: gumos, laisvieji svoriai, pakabinami diržai, žiedai.

INTENSYVUMAS: vidutinio intensyvumo treniruotė.

THE ONE rekomenduoja:turėti patogią sportinę avalynę ir rankšluostį. 

LEGS & BUTT BLAST

LEGS & BUTT BLAST – tai 30 min. trukmės vidutinio intensyvumo jėgos treniruotė, stiprinanti apatinę korpuso dalį. Treniruotės tikslas – įdarbinti visus apatinių galūnių raumenis ir sėdmenis. Tai puiki treniruotė ir tiems, kurie nori sustiprinti apatinę nugaros dalį. Treniruotės metu gali būti naudojamos įvairios priemonės: gumos, laisvieji svoriai, pakabinami diržai, žiedai, didieji kamuoliai, BOSU.

INTENSYVUMAS: vidutinio intensyvumo treniruotė.

THE ONE rekomenduoja:turėti patogią sportinę avalynę ir rankšluostį 

BLITZ TRENIRUOTĖ SU PAKABINAMAIS DIRŽAIS

BLITZ TRENIRUOTĖ SU PAKABINAMAIS DIRŽAIS – funkcinė treniruotė, reikalaujanti fizinio pasirengimo. Dirbama savo kūno svoriu, naudojant pakabinamus diržus. Treniruotės metu aktyviai dirba viso kūno raumenys, skiriant ypatingą dėmesį korpuso stiprinimui, didėja raumenų ištvermė. Į darbą aktyviai įsitraukia ne tik paviršiniai, bet ir gilieji kūno raumenys.

INTENSYVUMAS: intensyvumą padės pasirinkti treneris pagal Jūsų fizinį pasirengimą, kad treniruotę galėtų rinktis ir tie, kurie sportuoti tik pradėjo.

THE ONE rekomenduoja:turėti patogią sportinę avalynę ir rankšluostį. 

ASMENINĖS TRENIRUOTĖS

ASMENINĖS TRENIRUOTĖS— treniruotės apie Jus ir Jums. Pirmųjų treniruočių metų išanalizuojame jūsų fizinį pasirengimą, lūkesčius, išsikeliame tikslus bei planą kaip jų sieksime kartu.

IŠVYKSTAMOSIOS TRENIRUOTĖS

 IŠVYKSTAMOSIOS TRENIRUOTĖS - THE ONE gali atvykti ir pas Jus –  įJūsų ofisą, terasą, kiemą, o gal ant stogo? Tai gali būti puiki dalis Jūsų mokymuose ar seminaruose.

Visos treniruotės detalės derinamos (studijatheone@gmail.com). Padovanokite laiko SAU arba savo darbuotojams.


  

 

                                             REKVIZITAI

      Jurga Maculevičiūtė// LT15 7044 0600 0627 0587// SEB

Share This