BOSU

BOSU training – jėgos, ištvermės ir kardio intervalinė treniruotė, subalansuota viso kūno raumenyno stirpinimui, giliųjų raumenų aktyvinimui, koordinacijos ir pusiausvyros gerinimui, riebalų deginimui. BOSU training treniruotės metu iš abiejų pusių naudojama BOSU platforma (pusinis kamuolys). Daugiausiai krūvio tenka kojoms, sėdmenims ir visos treniruotės metu aktyviai dirbančiam korpusui, pilvo preso raumenims.

INTENSYVUMAS: vidutinio ir aukštesnio intensyvumo treniruotė, kurios metu palaikomas aukštesnis pulsas, dirbama riebalų deginimo zonose.
THE ONE rekomenduoja: turėti patogią sportinę avalynę ir rankšluostį. 

       

BALL training

BALL training – jėgos, ištvermės ir kardio intervalinė treniruotė, subalansuota viso kūno raumenyno stirpinimui, giliųjų raumenų aktyvinimui, koordinacijos ir pusiausvyros gerinimui, riebalų deginimui. BALL training treniruotės metu naudojami didieji kamuoliai. Treniruotės metu dirba viso kūno raumenys, aktyviai įjungiami stabilizatoriai, gilieji raumenys.

INTENSYVUMAS: vidutinio ir aukštesnio intensyvumo treniruotė, kurios metu palaikomas aukštesnis pulsas, dirbama riebalų deginimo zonose.

THE ONE rekomenduoja: turėti patogią sportinę avalynę ir rankšluostį.

TONING

TONING – jėgos ir ištvermės intervalinė treniruotė. Čia savo tempu ir intensyvumu dirbama skirtingose stotelėse, vis keičiant pratimus, su trumpomis pauzėmis tarp jų. TONING treniruotės metu įdarbinamos pagrindinės raumenų grupės, naudojamos įvairios priemonės (svareliai, pakabinami diržai, BOSU, didieji ir mažieji kamuoliai, gumos, volai, žiedai) bei dirbama savo kūno svoriu.

INTENSYVUMAS: vidutinio intensyvumo treniruotė, kurios metu palaikomas aukštesnis pulsas, dirbama riebalų deginimo zonose.

THE ONE rekomenduoja: turėti patogią sportinę avalynę ir rankšluostį.

TRENIRUOTĖ SU PAKABINAMAIS DIRŽAIS

TRENIRUOTĖ SU PAKABINAMAIS DIRŽAIS – funkcinė treniruotė, reikalaujanti fizinio pasirengimo. Dirbama savo kūno svoriu, naudojant pakabinamus diržus. Treniruotės metu aktyviai dirba viso kūno raumenys, skiriant ypatingą dėmesį korpuso stiprinimui, didėja raumenų ištvermė. Į darbą aktyviai įsitraukia ne tik paviršiniai, bet ir gilieji kūno raumenys.

INTENSYVUMAS: intensyvumą padės pasirinkti treneris pagal Jūsų fizinį pasirengimą, kad treniruotę galėtų rinktis ir tie, kas pradėjo sportuoti visai neseniai.

THE ONE rekomenduoja: turėti patogią sportinę avalynę ir rankšluostį. 

 

 

JOGA

JOGA – ne tik ezoterinė indų praktika, bet ir nuostabi judesio praktika, sielos ir kūno harmonijai pasiekti. Kvėpavimas, asanos ir meditacija – tai, kas padeda suvienyti kūną, protą ir sielą. Studijoje THE ONE siūloma hatha joga – asanų derinys, padedantis geriau pajusti savo kūną, išsilaisvinti iš suvaržymų, sustiprėti, gerinti lankstumą.

INTENSYVUMAS: žemo intensyvumo treniruotė, tinkama įvairaus amžiaus bei fizinio pasirengimo žmonėms.

 

 

CORE

CORE training – vidutinio intensyvumo jėgos treniruotė, stiprinanti korpusą. Pagrindinis akcentas skiriamas apatiniam, viršutiniam pilvo presui, įstrižiniams pilvo preso raumenims, nugarai, korpusui, giliesiems raumenims. „Ši treniruotė – geras espresso puodelis: nedaug, koncentruotai ir atveriančiai akis“ – sako CORE training išbandžiusi klientė. Treniruotės metu gali būti naudojami kamuoliai, laisvieji svoriai, volai, pakabinami diržai, žiedai, gumos.

INTENSYVUMAS: vidutinio intensyvumo treniruotė.

THE ONE rekomenduoja: turėti rankšluostį. 

LES MILLS BODYBALANCE

LES MILLS BODYBALANCE – žemo intensyvumo treniruotė, apjungianti tai či, jogą ir pilates. Tai harmoninga treniruotė, kur ypač svarbi judesio ir muzikos dermė. Les Mills BodyBalance padeda pasiekti sielos ir kūno harmoniją, atitrūkti nuo kasdienių minčių, susilieti su muzika ir duoti kūnui darbo, išjungti mintis. Treniruotės metu gerinamas lankstumas, raumenų ištvermė, koreguojama laikysena, gerinama pusiausvyra, padedama atsipalaiduoti. Svarbus treniruotės akcentas – kvėpavimas, padedantis ne tik nuraminti protą, bet ir efektyviau siekti lankstumo, lengviau atlikti jėgos pratimus.

INTENSYVUMAS: žemo intensyvumo treniruotė, tinkama įvairaus amžiaus bei fizinio pasirengimo žmonėms.

THE ONE sako: tai ypatinga treniruotė, populiari ir žinoma visame pasaulyje. Mes didžiuojamės galėdami pasiūlyti šią licenzijuotą Les Mills treniruotę savo klientams.

PILATES

PILATES – žemo intensyvumo treniruotė, funkciškai įdarbinanti viso kūno raumenis. Ypatingas dėmesys skiriamas giliųjų raumenų ir korpuso stiprinimui. Treniruotė rekomenduojama laikysenos korekcijai, lankstumo gerinimui, žmonėms, turintiems nugaros problemų, norintiems sustiprinti korpusą, įgauti stabilumo ir balanso. Treniruotės metu gali būti naudojami didieji ir mažieji kamuoliai, pilates žiedai, volai.

INTENSYVUMAS: žemo intensyvumo treniruotė, tinkama įvairaus amžiaus bei fizinio pasirengimo žmonėms.

KALANETIKA

KALANETIKA – žemo intensyvumo treniruotė, kurios metu pratimai yra atliekami maža amplitude pulsavimo principu, taip tonizuojant atskiras raumenų grupes. Aktyviai dirba gilieji raumenys, gerinama laikysena. Klasikinė kalanetika gimė iš baleto judesių ir jogos. Dinamiškoji kalanetika įtraukia daugiau platesnių judesių ir ne tik atskirų raumenų darbo, bet ir viso kūno funkcinio judesio.

INTENSYVUMAS: žemo intensyvumo treniruotė, tinkama įvairaus amžiaus bei fizinio pasirengimo žmonėms.

 

Share This